IntervalZero lanceert RTX64 2014 real-time software; voegt monitoring Infrastructure en extra debug mogelijkheden toe

WALTHAM, Mass.--()--IntervalZero lanceert vandaag de RTX64 2014, de nieuwste 64-bit versie van zijn hard real-time software, die een nieuwe controle-infrastructuur heeft, verbeterde debugging-mogelijkheden, en extra functionaliteit die het vlaggenschip-product van het bedrijf versterken.

SMP enabled RTX64 2014 is een belangrijk onderdeel van het IntervalZero RTOS Platform die over x86 en x64 multicore multiprocessoren, het Microsoft Windows-besturingssysteem, en real-time Ethernet-functionaliteit beschikken om real-time hardware te overtreffen zoals DSP's en de ontwikkelingskosten verminderen voor systemen die determinisme of hard real-time nodig hebben.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

IntervalZero
Brian Carter, 508-277-7570