ValueClick Europe rebrands: Conversant, Europa''s eerste geïntegreerde marketing personalisatie platform

LONDON--()--ValueClick Europe, leider in gepersonaliseerde digitale marketing, kondigt vandaag de rebranding naar Conversant Europa aan en lanceert nieuwe, krachtige CRM- en video-oplossingen in de regio. Onder de nieuwe merknaam zal het bedrijf Europa's eerste geïntegreerde marketing personalisatie platform uitrollen, welke merken zal helpen te verbinden met individuele mensen op grote schaal; cross-device en in real-time. Conversant verenigt zes digitale marketing leiders gelanceerd of overgenomen door ValueClick sinds 1998, om video- en mobiele mogelijkheden, RTB en CRM-infrastructuur, offline meting en apparaatherkenning te combineren, om een-op-een inzet op grote schaal te leveren.

Valueclick Media, Commission Junction, Greystripe, Dotomi, SET Media en Mediaplex zullen elk data, technologie en kennis bijdragen aan het nieuwe, uniforme personalisatie platform. Commission Junction, het grootste affiliate marketing bedrijf in de industrie, in 2003 overgenomen door ValueClick, zal actief zijn als CJ Affiliate, door Conversant. Het zal de kracht van Conversant's​ verenigd platform gebruiken om gepersonaliseerde affiliate marketing te leveren.

Conversant Europe
UK: