Negen van de top tien mobile operator groepen* beveiligen hun netwerken met AdaptiveMobile

DUBLIN & DALLAS--()--AdaptiveMobile (www.adaptivemobile.com) heeft vandaag aangekondigd dat het nu aanwezig is in negen van de top tien mobiele operator groepen* wereldwijd, waarmee het meer dan 1 miljard abonnees van mobiele beveiliging bedreigingen beschermt. Deze belangrijke mijlpaal werd behaald met de toevoeging van 33 nieuwe operator klanten in de afgelopen 18 maanden en bevestigt zijn positie als wereldleider in mobiele beveiliging. AdaptiveMobile's unieke big data analysemogelijkheden is getuige van meer dan 30 miljard mobiele gebeurtenissen per dag uit elke regio van de wereld - het equivalent van 10,9 biljoen gebeurtenissen per jaar.

Nu enterprise mobility strategie├źn meer potentieel onbeveiligde apparaten in de onderneming brengen, waarmee bedrijven blootgesteld worden aan nieuwe bedreigingen buiten hun controle, heeft AdaptiveMobile aanzienlijk begrip genoten voor zijn cloud-gebaseerde Enterprise Mobile Security Management (MSM); de gehoste, white-label beveiligingsoplossing is nu opgenomen in meer dan 20 studies met operators wereldwijd.

AxiCom (UK)
Stephanie Fergusson, +44 208 392 4055