Dong Energy Wint 2014 Award Leadership in New Energy

NEW YORK--()--Energy Intelligence heeft vandaag aangekondigd dat het Deense bedrijf Dong Energy de winnaar is van de 2014 Award for Leadership in New Energy. De award is een erkenning voor een bedrijf dat zich in de voorhoede bevindt van de energietransitie van traditionele fossiele brandstoffen naar alternatieve vormen van energie. Dong Energy is een pionier in de ontwikkeling van offshore-windenergie-technologie, die het vervolg is op haar expertise in zowel de offshore olie-en gaswinning als wind op land.

De onderscheiding zal aan Dong Energy worden gepresenteerd op 29 oktober 2014 tijdens de eerste volledige dag van de 35ste, jaarlijkse, Oil & Money Conference in Londen, georganiseerd door Energy Intelligence en de International New York Times.

Energy Intelligence
Stephanie Adika, W +1-646-616-0836