IFA 2014
Loewe: Never stop beginning

IFA 2014

KRONACH, Germany & BERLIN--()--In lijn met het "Never Stop Beginning" thema van de IFA 2014, presenteert Loewe een volledig nieuw gamma van producten, waarbij inbegrepen een exclusieve lijn van ultra high definition televisies. Het bedrijf biedt ook een handige software-upgrade die het mogelijk maakt om alle spannende, nieuwe toepassingen van Loewe televisies die worden gepresenteerd op de IFA te gebruiken. Dit benadrukt de blijvende waarde van de premium producten van het bedrijf.

Loewe Besturingssysteem Alle nieuwe applicaties zijn volledig geïntegreerd in het Loewe Operating Sytem. Het bedrijf introduceert fascinerende, 'fun te use' functies die speciaal zijn ontworpen om de bruikbaarheid van een home entertainment-systeem te verbeteren.

Loewe Technologies GmbH
Dr. Roland Raithel, +49 (0)9261 99-217