ForgeRock®, sterke toename verkoop in 2014 dankzij Coprorate Digital Transformtion activiteiiten

BRISTOL, England--()--ForgeRock Inc, de toonaangevende open platform leverancier van Identity Relationship Management (IRM) oplossingen, heeft aangekondigd dat het 200 procent omzetgroei realiseerde tussen H1 2013 en H1 2014. Deze groei wordt gedreven door de behoefte aan klantgerichte identiteitstechnologie die bedrijven in staat stelt om snel nieuwe, identiteit-gedreven cloud-, mobiele- en Internet of things (ioT) diensten aan te bieden die een betere online gebruikservaring bieden. ForgeRock Open Identity Stapel ondersteunt nu meer dan een half miljard gebruikers, apparaten, en Things in veel van 's werelds grootste bedrijven.

"Digitale transformatie verandert het gedrag van klanten, waardoor organisaties worden gedwongen om technologie-investeringen opnieuw te evalueren en customer engagement strategieën te moderniseren," zei Mike Ellis, CEO van ForgeRock.

For ForgeRock:
Rosie Anderson
randerson@touchdownpr.com
Jacob Greenwood
jgreenwood@touchdownpr.com

Release Summary

ForgeRock Inc., the leading open platform provider of Identity Relationship Management (IRM) solutions, announced it has achieved 200 percent sales growth between 1H 2013 and 1H 2014.

For ForgeRock:
Rosie Anderson