Toshiba''s strategie voor LSI-producten

TOKYO--()--Toshiba's Logic LSI-tak lost de grootste problemen waar LSI's mee kampen: Ontwikkeling die meer dan twee jaar in beslag neemt, rijzende kosten als gevolg van veranderingen in toepassing en de kosten die het gebruik van nieuwe processen en apparaten met zich meebrengt. Toshiba stelt daarom FFSATM voor als oplossing.

Het Japanse elektronicabedrijf heeft een oplossing voor ApP Lite ontwikkeld als een strategisch product voor de controle op de reeks van data waarnemen, verwerken en uploaden naar een cloud. Daarna wordt waarde toegevoegd aan data in het Internet van Dingen (IoT). De markt voor IoT is de afgelopen jaren snel gegroeid. Toshiba heeft bijvoorbeeld producten gelanceerd in velden waar veel vraag bestond, zoals dat van draagbare apparaten die helpen bij een gezond leven en het risico op ziektes verkleinen. Toshiba brengt oplossingen die klanten helpen bij problemen met de uitbreiding van hun productlijnen.

Toshiba Corporation
Semiconductor & Storage Products Company