CDNetworks verkrijgt voor het vierde jaar PCI DSS-certificatie

Certificatie door PCI Qualified Security Assessor (gekwalificeerd beveiligheidsbeoordelaar), Tevora, verzekert naleving van de normen voor gegevensbescherming

SAN JOSE, Californië, VS--()--CDNetworks heeft voor het vierde opeenvolgende jaar PCI DSS certificatie (Payment Card Industry-Data Security Standard) verkregen. PCI DSS-certificatie door een PCI Qualified Security Assessor (QSA), Tevora, verzekert dat klanten CDNetworks kunnen vertrouwen met hun gevoelige data waaronder betaalpasinformatie.

“CDNetworks heeft langer dan alle andere CDN's het belang van PCI-certificatie erkend,” aldus Jeff Kim, President & COO, CDNetworks. “Onze klanten vertrouwen op CDNetworks om de persoonlijke informatie van hun klanten te beschermen. Elk jaar vragen meer en meer klanten om PCI-certificatie. En niet alleen in de detailhandel, alle bedrijfstakken zien de waarde ervan in.”

De PCI-veiligheidsnorm dicteert een reeks uitgebreide eisen voor “het verhogen van de gegevensveiligheid van betaalrekeningen” zoals creditcardnummers, namen, adressen, e-mail enz. Het is ontwikkeld door de oprichters van de PCI Security Standards Council, waaronder American Express, Discover Financial Services, JCB International, MasterCard Worldwide en Visa Inc. om het brede gebruik van consistente maatregelen voor gegevensbescherming wereldwijd te helpen vergemakkelijken.

De Dynamic Acceleration-oplossingen van CDNetworks voldoen aan de eisen van de PCI-normen wat betreft beleidslijnen op het gebied van systeem- en applicatieniveaus die dataopslagcentralisatie, -monitoring en -rapportage voor veiligheids- en auditdoeleinden omvatten.

“Als gecertificeerde oplossing voor PCI DSS heeft CDNetworks voldaan aan de uitgebreide lossing voor PCI DSS heeft CDNetworks voldaan aan de uitgebreide normen voor gegevensbescherming die door de PCI Security Council zijn opgesteld,” aldus Ray Zadjmool, President van PCI QSA Company, Tevora. “Alleen bedrijven zoals Tevora die door de PCI Security Council zijn goedgekeurd, kunnen toetsing en certificatie leveren.”

Over CDNetworks

CDNetworks maakt Global Cloud Acceleration mogelijk. Het is onze missie om het internet te transformeren tot een veilig, betrouwbaar, schaalbaar en goed presterend netwerk voor applicatielevering. De unieke positie van CDNetworks als de enige multinationale CDN met expertise en infrastructuur in China, Rusland en andere opkomende markten, stelt ons in staat om betrouwbare partners in de lokale markten te zijn, terwijl wij dienen als belangrijkste experts op het gebied van uitbreiding naar de wereldwijde markten. Met het versnellen van meer dan 40.000 internationale websites en clouddiensten via onze 140 PoP's, verleent CDNetworks diensten aan e-business-klanten in sectoren zoals financiën, reizen, e-commerce, educatiemanagement, high-tech, productie en media. CDNetworks bedient haar zakelijke klanten al meer dan 13 jaar en heeft kantoren in de VS, Korea, China, Japan en het Verenigd Koninkrijk. Ga voor meer informatie naar www.cdnetworks.com.

voor CDNetworks
Sharon Bell, +1 408-228-3376 (Noord-Amerika)
sharon.bell@cdnetworks.com
Natasha Hill, +44 (0) 845-370-7024 (EMEA)