Topman euNetworks vertrekt

LONDEN--()--euNetworks Group Limited heeft donderdag het vertrek van Executive Director en Chief Sales Officer Uwe Nickl aangekondigd. Nickl verlaat aan het einde van dit jaar het bedrijf. Hij heeft een nieuwe baan aangenomen als CEO van een niet-concurrerend Duits bedrijf.

"Uwe werkte sinds 2009 bij euNetworks en heeft een enorme bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van het bedrijf", vertelde Brady Rafuse, CEO van euNetworks. "We vinden het uiteraard jammer dat hij ons verlaat, maar we zijn tegelijkertijd trots dat we hem mogen feliciteren met zijn nieuwe functie als CEO. We wensen hem veel succes."

Denis le Brizault, sinds kort werkzaam bij euNetworks als hoofd in Frankrijk, neemt de belangrijkste taken voor sales op zich als Chief Sales Officer.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

euNetworks
Hannah Fox
Marketing Director
email: hannah.fox@eunetworks.com
skype: hannah_britt
office: +44 20 7952 1338
mobile: +44 7717 896 446

Release Summary

Uwe Nickl, Executive Director and Chief Sales Officer (CSO) will be leaving the business towards the end of 2014.

euNetworks
Hannah Fox