Thoma Bravo investeert in SailPoint

SAN FRANCISCO & AUSTIN, Texas--()--Thoma Bravo, LLC gaat investeren in aandelen van systeemontwikkelaar Sailpoint. Dat maakte de firma voor investeringen in technologie woensdag bekend. De overeenkomst met de investeringsfirma is een erkenning van SailPoints verleden als marktleider, zijn sterke groei en groot rendement. De investering helpt SailPoint, dat systemen voor het beheer van digitale identiteit en toegang (IAM) ontwikkelt, bij toekomstige operationele plannen en productontwikkeling.

"Thoma Bravo is verheugd samen te werken met het SailPoint-team om het bedrijf een volgende fase van groei binnen te loodsen", zei Seth Boro van Thoma Bravo. "We geloven dat de combinatie van SailPoints bewezen innovatie en leiderschap in IAM en Thoma Bravo's expertise in veilig ondernemen de positie van SailPoint als marktleider versterkt."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

SailPoint
Erin Hanley, 512-664-8532