Planview neemt Projectplace over

STOCKHOLM--()--Planview koopt het Zweedse bedrijf voor projectsamenwerking en clouds Projectplace. De overname creëert een nieuwe marktleider op het gebied van projectsamenwerkingen in clouds en beheer van portefeuilles en middelen.

"Met de overname van Projectplace gaan we verder met het definiëren van een brede visie op portefeuille- en middelenbeheer", zei CEO van Planview Greg Gilmore. "Door deze twee oplossingen samen te voegen kunnen we cliënten- van grote ondernemingen tot kleine teams- helpen bij de voortgang van hun werk dankzij een beter gebruik van hun begrensde middelen."

Planview is een in de Verenigde Staten gevestigde aanbieder van software voor portefeuille- en middelenbeheer.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Per Holmlund, PR manager, Projectplace
+46 73 156 03 12, per.holmlund@projectplace.com