BRS Labs op zoek naar CEO voor beursgang

HOUSTON--()--Behavioral Recognition Systems, Inc (BRS Labs) is op zoek naar een nieuwe CEO die het bedrijf op de beurs introduceert. Dat maakte het bedrijf deze week bekend. De zoektocht naar een nieuwe leidinggevende volgt op het opstappen van Ray Davis als CEO van BRS Labs. Davis blijft wel actief als voorzitter van de raad van bestuur en legt zich volledig toe op de strategische leiding aan het bedrijf.

BRS Labs is bekend vanwege zijn AISight-platform. Dit analysesysteem scant, op basis van principes uit kunstmatige intelligentie, grote hoeveelheden gegevens op verdachte ontwikkelingen.

BRS Labs is op zoek naar een in Houston woonachtig persoon die begrijpt welke waarde een beursgenoteerd bedrijf in deze sector heeft.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

BRS Labs
Jennifer Harrington, 713-590-5194