Joule presenteert overgangstechnologie tijdens Arendal Week

ARENDAL, Norway--()--Joule neemt deel aan de jaarlijkse Arendal Week, een Noors evenement voor debat over hedendaags en toekomstig beleid. Op deze bijeenkomst van politici, zakenmensen en maatschappelijke leiders houdt de innovator van uit CO2 geproduceerd brandstof een seminar met de titel "From Trash to Treasure: Converting Carbon Pollution into An Energy Solution". Hierin bespreekt het Amerikaanse bedrijf de invloed van een overgangstechnologie op de korte termijn, die Noorwegen mogelijk helpt bij het bereiken van zijn ambitieuze CO2-doelstellingen.

"Noorwegen legt zich toe op de strijd tegen klimaatverandering, zowel in het binnenland als in het buitenland", zei Paul Snaith, president en CEO van Joule. "Daarom geloven we dat Noorwegen in de ideale positie zit om een proces te steunen dat CO2-uitstoot vermindert en hernieuwbare brandstof oplevert. We verwelkomen de kans om deze visie te delen tijdens de Arendal Week."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Joule
Felicia Krupps, (+1) 781-533-9121