SailPoint continueert snelle groei met sterk resultaat in eerste helft van 2014

AUSTIN, Texas--()--SailPoint, de marktleider in identity en access management (IAM), zette zijn robuste groei in de eerste helft van 2014 voort, het bedrijf realiseert op jaarbasis een omzetgroei van meer dan 60%.

Bovendien realiseerde SailPoint, dankzij het aanhoudend hoge acquisitietempo van nieuwe klanten, in het tweede kwartaal 2014 een record bedrijfsresultaat. Veel van de nieuwe klanten van SailPoint maken gebruik van SailPoint's SaaS-gebaseerde IAM-oplossing, IdentityNow. SailPoint, dat onlangs werd uitgeroepen tot het snelst groeiende IAM bedrijf in Noord-Amerika, opende wereldwijd ook haar elfde kantoor, in Hong Kong en werd voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot een "Best Places to Work" onderneming.

SailPoint Technologies
Erin Hanley, 512-664-8532