Andrew Alliance voltooit financieringsronde voor medische robot

BOSTON--()--Andrew Alliance heeft de tweede financieringsronde voor Omega Funds met succes voltooid. Dat maakte de ontwikkelaar van medische robots dinsdag bekend. Omega Funds is een fonds voor investeringen in de levenswetenschappen. Het stelt Andre Alliance in staat de afzetmarkt van haar goed ontvangen robots uit te breiden naar de Verenigde Staten.

Andrew Alliance kondigde dinsdag tevens de opening van een nieuw kantoor in Boston aan. De staat Massachusetts verwelkomde het Zwitserse bedrijf bij monde van gouverneur Deval Patrick. "Dankzij onze groeistrategie, waarbij we investeren in onderwijs, innovatie en infrastructuur behoudt Massachusetts de leiding in de wereld van de levenswetenschappen. We kijken uit naar de bijdrage van Andrew Alliance", sprak Patrick hoopvol.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Andrew Alliance
Piero Zucchelli, +33631301101