Mediclinic International kiest Press Ganey voor onderzoek naar patiëntervaring

BOSTON--()--Privéziekenhuisgroep Mediclinic International heeft een overeenkomst gesloten met Press Ganey voor de verbetering van de patiëntervaring. Mediclinic maakt binnen deze samenwerking gebruik van Press Ganeys onderzoeksaanpak om te kijken hoe patiënten hun verblijf in een van de 69 Mediclinic-vestigingen ervaren. Met behulp van het enquêtesysteem verzamelt de private zorgverlener meer data over dit onderwerp. Hiermee kan het nieuwe inzichten in specifieke patiëntengroepen omzetten in een verbetering van hun verblijf in het ziekenhuis.

"Om de ervaring te verbeteren, hebben we behoefte aan een partner die onze internationale organisatie kan ondersteunen met consistente, diepgaande informatie over patiënten. Op die manier kunnen we gericht acties ondernemen", legde CEO van Mediclinic International Danie Meintjes uit. "Press Ganeys vermogen verschillende culturen, talen en locaties ten dienst te zien helpt ons bij een beter begrip van onze patiënten."

Aria Marketing for Press Ganey
Kristen Berry, 617-332-9999 x238