Rimini Street maakt tweedekwartaalcijfers bekend

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., de onafhankelijke leverancier van onderhoud en ondersteuning voor bedrijfssoftware, waaronder SAP AG -software en Oracle Corporations Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database en Hyperion, heeft de financiƫle resultaten van de drie maanden die eindigden op 30 juni 2014 bekendgemaakt.

Het softwarebedrijf behaalde records in netto-omzet, vooruitontvangen inkomsten. Actieve klanten en het aantal klanten dat meerjarige contracten afsluit.

De netto-omzet voor het tweede kwartaal van 2014 bedroeg 20,4 miljoen dollar, wat ten opzichte van vorige boekjaar een groei van 37 procent betekent. Vooruitontvangen inkomsten groeiden jaar-op-jaar met 33 procent, naar 61,2 miljoen dollar. Rimini Street had in het tweede kwartaal van 2014 547 klanten.

Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282