Conrad Hotels & Resorts opent in centrum Londen

LONDON--()--De luxe van Conrad Hotels & Resorts doet ook Westminster aan. De hotelketen vestigt zicht in het centrum van Londen na een franchiseovereenkomst met Supreme Hotels LLP. Het 256 kamers tellende hotel maakt deel uit van Hilton Worldwides portefeuille van Conrad-hotels en -resorts. Conrad London Westminster, gelegen tussen Westminster Abbey en Buckingham Palace, opent zijn deuren in september.

"Conrad creëert geïnspireerde ervaringen voor gasten in steden met een poortfunctie en populaire recreatiebestemmingen", vertelde John T.A. Vanderslice, internationaal hoofd van Conrad Hotels & Resorts. "London blijft een politieke, culturele en economische motor van de wereld, waardoor het een natuurlijke reisbestemming wordt. We kunnen niet wachten Londen kennis te laten maken met Conrad."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Tilly Shirlaw
tilly.shirlaw@hilton.com