Pacific Drilling maakt 6 augustus tweedekwartaalcijfers bekend

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. zal zijn tweedekwartaalcijfers van 2014 bekendmaken op 6 augustus, na sluiting van de New York Stock Exchange. Op donderdag 7 augustus begint om 09.00 (CT) een teleconferentie over de financiƫle resultaten. De resultaten zijn na de teleconferentie ook terug te lezen op de website van Pacific Drilling.

Deelnemers aan de teleconferentie kunnen zich tien minuten voor aanvang via de telefoon aanmelden. Van de bekendmaking zal ook een webcast beschikbaar zijn op www.pacificdrilling.com, op de pagina Events & Presentations van de sectie Investor Relations. Via een telefoonverbinding is vanaf 12.00 uur (CT) ook een audio-opname van de teleconferentie te beluisteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Pacific Drilling
Amy Roddy, +1 832 255 0502
Investor@pacificdrilling.com

Release Summary