Sectie5 Management kiest Yardi Voyager 7S als platform voor vermogensbeheer

AMSTERDAM--()--Yardi Systems, een toonaangevende ontwikkelaar van softwaresystemen voor investeringen in onroerend goed en vermogensbeheer, kondigt aan dat Sectie5 Management heeft gekozen voor Yardi Voyager als hun platform voor vermogens- en vastgoedbeheer.

Sectie5 beheert een portefeuille van op detailhandel en kantoren gerichte activa in Nederland die bestaat uit kleine en middelgrote winkelcentra met een totaal oppervlakte van 200 duizend vierkante meter. Het bedrijf koos Yardi Voyager 7S met de implementatie van SaaS Select en de volledige kernfuncties. Het is op maat gemaakt voor middelgrote vastgoedondernemingen. Yardi Voyager biedt functies voor vastgoedbeheer en boekhouding, uitgebreide rapportage en zal de financiële processen van Sectie5 automatiseren.

Yardi Systems Limited
Martin Gedny – Marketing Manager (Europe & Middle East)
+44 (0) 1908 308400
martin.gedny@yardi.com