Rimini Street Technology Support Services levert COBOL Compiler voor PeopleSoft

COLLABORATE 14

LAS VEGAS--()--Rimini Street, de onafhankelijke leverancier van zakelijke software voor Business Suite en BusinessObjects van SAP AG en Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion en Oracle Retail van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat Rimini Street Technology Support Services een nieuw hulpmiddel levert aan klanten van Rimini Street Support voor Peoplesoft. Dit nieuwe product is de Rimini Street COBOL Compiler (RSI Compiler). De RSI Compiler combineert een pre-compiler van Rimini Street met een IBM COBOL-compiler, die in overeenstemming met IBM Corporation als een geïntegreerd systeem wordt verpakt en erkend. De RSI-compiler is nu verkrijgbaar voor klanten van Rimini Street PeopleSoft Support zonder extra kosten.

Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282