Mobli maakt strategische investering van América Móvil bekend

Deal omvat zakelijk samenwerkingsverband om de app voor het delen van visuele gegevens te introduceren aan miljoenen gebruikers in Latijns-Amerika

TEL AVIV, Israel--()--Mobli (www.mobli.com) het platformonafhankelijke mobiele sociale platform voor het delen van foto’s en video, heeft vandaag bekendgemaakt dat América Móvil (NYSE: AMX), de toonaangevende leverancier van geïntegreerde telecommunicatiediensten in Noord-, Midden- en Zuid-Amerika, een strategische investering heeft verricht in Mobli in het kader van de financieringsronde van Mobli voor het vergaren van $60 miljoen aan kapitaal, en dat de bedrijven een samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten om de innovatieve producten van Mobli onder de aandacht te brengen van de mobiele gebruikers van América Móvil.

“De toegang tot mobiele diensten heeft het dagelijkse leven aanzienlijk verrijkt en heeft de deur geopend naar geheel nieuwe ervaringen voor gebruikers van over de hele wereld. Mobli heeft een opmerkelijke technologie ontwikkeld, en deze strategische alliantie stelt América Móvil in staat diensten met toegevoegde waarde aan te bieden aan gebruikers in Noord-, Midden- en Zuid-Amerika,” aldus dhr. Carlos Slim D. “Het team van Mobli heeft laten zien uitermate bekwaam te zijn bij de ontwikkeling van een krachtig en innovatief product voor haar gebruikers.”

Mobli, oorspronkelijk opgezet in 2011, is een platformonafhankelijke community voor het delen van foto’s en video die erop is gericht mensen met gelijke interesses bij elkaar te brengen door gebruikers in staat te stellen mensen, hashtags en zelfs locaties te volgen, rechtstreeks in hun gegevensfeed.

“Dit is een uitermate belangrijke mijlpaal voor Mobli, voor onze gebruikers en voor ons team. Het biedt grote kansen voor Mobli, en een hogere verantwoordelijkheid om verder te gaan met het verbeteren en ontwikkelen van krachtige technologie,” aldus Moshe Hogeg, oprichter en CEO van Mobli. “Ons nieuwe strategische samenwerkingsverband met América Móvil stelt ons in staat een enorme gemeenschap van miljoenen gebruikers te bereiken in Latijns-Amerika.”.”

“Mobli heeft laten zien dat het bedrijf zich vol passie richt op technologische innovatie en tegelijkertijd geweldige oplossingen ontwikkelt voor haar gebruikers. Dit samenwerkingsverband stelt beide partijen in staat zich te concentreren op hun sterkste punten en de beleving van hun gebruikers te optimaliseren,” aldus Kenges Rakishev, Chairman van Mobli.

Deze strategische investering stelt Mobli in staat haar visuele zoekengine te implementeren en uit te breiden, zodat gebruikers de wereld kunnen verkennen door de ogen van anderen en kunnen terugbladeren door de tijd door middel van eerdere foto's.

"Ik ben altijd al enthousiast geweest over de missie van Mobli om mensen van over de hele wereld met elkaar in contact te brengen door het delen van hun visuele belevingswereld. De bekendmaking van vandaag betekent dat een enorme nieuwe gemeenschap van gebruikers kennis kan maken met de ongelofelijke ervaring van ontdekken en delen,” aldus Leonardo DiCaprio, investeerder en adviseur van Mobli.

Over Mobli:

Mobli is een intelligente manier om foto’s en video vast te leggen en te delen met vrienden en met de rest van de wereld, die ongeëvenaarde visuele effecten biedt. Op Mobli kunnen gebruikers in contact komen met andere gebruikers en community’s op basis van interesses en geografische locaties. Het is de visie van Mobli de ogen van mensen van over de hele wereld met elkaar te verbinden zodat gebruikers de hele wereld kunnen ervaren door de ogen van anderen.

Meer informatie:

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Blonde 2.0 voor Mobli
Jonah Balfour, +972-3-6771133
Jonah@blonde20.com

Release Summary

Mobli announces partnership with América Móvil and that business leader Carlos Slim is the lead investor in a funding round in Mobli.

Sharing

Blonde 2.0 voor Mobli