Viber brengt desktopversie uit - hier moet u even voor gaan zitten

Toonaangevend gratis messaging en VoIP platform onthult Windows- en Mac-versies met video-oproepen, lanceert versie 3.0 van haar platform, ontwerpt Viber voor Android volledig opnieuw, ondersteunt acht extra talen en maakt bekend dat het 200 miljoen gebruikers heeft

LONDEN--()--Viber, (www.viber.com) het leidende mobiele communicatieplatform dat gratis messaging en telefoongesprekken in HD-kwaliteit aanbiedt, maakt vandaag de release van Viber Desktop voor PC en Mac bekend. De nieuwe versies integreren naadloos met bestaande mobiele versies van de app en bieden hetzelfde supereenvoudige instellingsproces dat uw telefoonnummer gebruikt als uw ID.

U kunt Viber Desktop hier downloaden: www.viber.com

Het bedrijf kondigde vandaag ook aan dat het meer dan 200 miljoen gebruikers heeft, verspreid over de verschillende platforms die het ondersteunt.

Viber heeft gratis messaging en VoIP op mobiel gerevolutioneerd met haar populaire app voor vooraanstaande platforms, waaronder Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry en anderen. Nu met de release van Viber Desktop beschikken gebruikers over een eenvoudig te gebruiken en altijd beschikbare oplossing voor gratis berichten en oproepen.

Een van de sterke punten van Viber is het eenvoudig activeringsproces. Het bedrijf heeft hetzelfde proces gerepliceerd met Viber Desktop. Zodra u uw mobiele nummer en een bevestigingscode invoert, die wordt verzonden naar uw mobiele Viber app, kunt u beginnen! Al uw mobiele Viber-contacten worden direct en continu gesynchroniseerd vanaf uw mobiele Viber naar Viber Desktop.

Viber Desktop en de nieuwste versies van de Viber app zijn volledig nieuw ontworpen voor personen met Viber op meerdere apparaten, zodat u altijd gebruik kunt maken van de app die bij u past, of u nu thuis, op school, op kantoor of onderweg bent. Viber biedt veel meer flexibiliteit dan elk vergelijkbaar product. Enkele van de belangrijkste gecombineerde functies omvatten:

• Naadloos oproepen overzetten tussen Viber Desktop en de Viber app met slechts één klik of tik
  • Ontvangen en Verzonden berichten worden getoond op alle apparaten, maar 'piepen' alleen op het apparaat dat u op dat moment gebruikt
  • Berichten en conversaties die u verwijdert van het ene apparaat worden van alle apparaten verwijderd

Daarnaast is Viber Desktop de eerste applicatie van Viber om video-oproepen aan te bieden. Met deze nieuwe beta-functie kunnen gebruikers nu zelf video-oproepen van desktop naar desktop plaatsen naar andere Viber-gebruikers.

“Mensen besteden een aanzienlijke hoeveelheid tijd op hun smartphone,” aldus Talmon Marco, CEO van Viber. “Maar veel van dat gebruik vindt thuis of op kantoor plaats, waar ze een laptop of desktop in de buurt hebben. Met Viber Desktop kun je altijd het handigste apparaat gebruiken. Je kunt naadloos wisselen van apparaat terwijl je aan het messagen bent en zelfs oproepen overzetten tussen je mobiele telefoon en desktop.”

De release van Viber Desktop is onderdeel van de uitrol van Viber 3.0, de volgende grote versie van het platform. De 3.0 versie omvat belangrijke updates voor zowel de Android- als de iOS-versies van de app, evenals een nieuwe versie voor BlackBerry die zowel stemoproepen als compatibiliteit met Viber Desktop waarborgt.

Viber voor Android is nu voorzien van een volledig nieuw ontworpen 'Holo'-interface, evenals tal van Android-specifieke optimalisaties.

Zowel de Android- als de iOS-versies zijn niet alleen ontworpen om naadloze communicatie met de nieuwe desktopversie te waarborgen, maar omvatten ook een groot aantal nieuwe functies.

Belangrijkste hoogtepunten van de nieuwe versies omvatten:

• Videoberichten
  • Nieuwe stickers
  • Laatste online status
  • Verbeterde foto-ervaring
  • Prestatieverbeteringen
  • Nieuwe voice engine
  • Android-versie security fix

Bovendien spreekt Viber nu uw taal, met ondersteuning voor acht nieuwe talen en 27 talen algemeen.

Viber voor Android ondersteunt nu: Nederlands, Koreaans, Zweeds en Turks, in aanvulling op eerdere talen: Arabisch, Catalaans, Chinees (vereenvoudigd), Chinees (traditioneel), Frans, Duits, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Portugees, Portugees (Brazilië), Russisch en Spaans.

Viber voor iPhone ondersteunt nu: Nederlands, Indonesisch, Koreaans, Maleis, Zweeds, Thais, Turks en Vietnamees, in aanvulling op eerdere talen: Arabisch, Catalaans, Chinees (vereenvoudigd), Chinees (traditioneel), Tsjechisch, Deens, Fins, Frans, Duits, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Portugees (Brazilië), Russisch en Spaans.

Over Viber:

Viber is ontwikkeld door Viber Media, een pioniersbedrijf in VoIP en berichtgeving voor mobiele apparatuur. Viber verbindt iedereen waar ook ter wereld. Gratis. Gebruikers van Viber kunnen via 3G/4G of WiFi tekstberichten en foto's sturen, locaties wereldwijd uitwisselen en gratis telefoneren in HD-kwaliteit op toestellen zoals iPhone®, Android,™ Windows Phone, Blackberry®, Windows®, Mac, Symbian, Nokia S40 en Bada. Viber heeft meer dan 200 miljoen gebruikers in 193 landen en vernieuwt continu met de introductie van nieuwe platforms en de toevoeging van nieuwe fun-features zoals stickers en emoticons.

Meer over Viber kunt u zien op

Start video: http://youtu.be/NEqS5W-KfRw

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Viber Mediacontact:
Blonde 2.0 voor Viber
Jonah Balfour, +972-3-6771133 (kantoor)
Jonah@blonde20.com

Sharing

Viber Mediacontact:
Blonde 2.0 voor Viber
Jonah Balfour, +972-3-6771133 (kantoor)
Jonah@blonde20.com