Reveille toegevoegd aan Gartner's Cool Vendor 2013 List voor contentmanagement

Reveille erkend als innovatieve aanbieder van content management door toonaangevende analisten van Gartner, Inc.

EMC World 2013

ATLANTA (VS)--()--Reveille Software™, leverancier van de meest gebruikte application management performance (APM)-oplossing voor enterprise content management (ECM)-applicaties, maakte vandaag bekend dat Reveille is opgenomen in de lijst van “Cool Vendors in Content Management 2013”, door Gartner, Inc.¹

“Cool Vendors in Content Management 2013”

Het rapport Cool Vendors in Content Management 2013 biedt de IT-wereld en zakelijke inkopers een scala aan innovatieve oplossingen om hen te helpen bij het beter aanmaken, beheren en terugvinden van hun informatie. De analyse spitste zich toe op het leveren van oplossingen ter ondersteuning van verbeterde mogelijkheden tot samenwerken, on-the-go, alsmede effectiever beheer van de applicaties waarmee de content wordt geleverd.

“Wij zijn zeer vereerd dat Gartner ons heeft uitgekozen als een 2013 Cool Vendor in Content Management,” aldus Bob Estes, CEO van Reveille Software. “Reveille Software zorgt dat ECM-applicaties de best mogelijke prestaties leveren, terwijl probleemtickets worden voorkomen, ondersteuningskosten worden verlaagd en gegevens worden beschermd tegen diefstal. Door problemen met applicaties te voorzien en te voorkomen, zorgt Reveille voor een fors lagere cost-of-ownership van de essentiële content management-applicaties van onze klanten.”

De oplossingen van Reveille ondersteunen multi-vendor ECM-implementaties van EMC®, IBM®, Kofax®, en Microsoft®, zodat de gebruiker toegang heeft tot real-time informatie over prestaties en gebruikerservaring, waarmee kritieke gegevens met betrekking tot bijvoorbeeld dienstverlening, operationele efficiency en compliance-problemen aan het licht komen. Reveille zorgt dat ECM-ondernemers document/fax-capture, workflow-procesuitzonderingen en databanktoegang kunnen evalueren aan de hand van vooraf ingestelde Scorecardwaardes. Reveille Management Consoles zijn verkrijgbaar voor applicaties op basis van IBM FileNet®, EMC Documentum®, Kofax, EMC Captiva® en Microsoft SharePoint®.

Reveille Software zal de nieuwste mogelijkheden van Reveille Management Consoles demonstreren op EMC World 2013 bij stand #1015, in Las Vegas. Meer informatie over Reveille Management Consoles is te vinden op ReveilleSoftware.com, of volg Reveille Software op Twitter.

Over Reveille Software

Reveille Software™ is de leverancier van de meest gebruikte application management performance (APM)-oplossing voor enterprise content management (ECM)-applicaties. Reveille maakt gebruik van patent-pendingtechnologie van meer dan 400 bedrijven, waaronder Amgen, Nestle en JP Morgan Chase, en helpt ondernemingen te zorgen dat kritieke applicaties altijd beschikbaar zijn en zo goed mogelijk presteren, terwijl operationele kosten worden verlaagd. Sinds 2002 houdt Reveille zich bezig met het proactief monitoren van gebruikerservaringen, applicatieprocessen en zakelijke meetwaarden, zodat fouten kunnen worden vastgesteld en verholpen voordat de eindgebruikers vertragingen oplopen.

Disclaimer:

Gartner onderschrijft geen enkele aanbieder, product of dienst welke in onze publicaties worden vermeld en adviseert gebruikers van technologie niet om uitsluitend te kiezen voor leveranciers die de hoogste scores hebben behaald. De onderzoeksresultaten van Gartner zijn gebaseerd op de meningen van Gartner's organisatie en dienen niet te worden opgevat als feiten. Gartner wijst alle garanties van de hand, uitdrukkelijk of geïmpliceerd, met betrekking tot haar onderzoek. Daaronder vallen ook alle garanties met betrekking tot verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

1 Gartner “Cool Vendors for Content Management 2013” door Kenneth Chin, Karen M. Shegda, Gavin Tay, Jeffrey Mann, Matthew W. Cain, 23 april 2013.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Reveille Software
Dave Gibson, 770-642-2727 x302