Evidon lanceert 2e editie Global Tracker Report op IAB Leadership Meeting

LONDON--()--Evidon heeft de 2e editie van zijn Global Tracker Report gelanceerd tegelijkertijd dat het bedrijf zijn eerste informationhub heeft opgezet die de volgtechnologie van 26 miljoen websites in de smiezen houdt. Evidon Insight CentralTM wordt de basis van al de Evidon informatiewinning.

Om Evidon Insight Central te bekijken of een kopie van Global Tracker Report te downloaden, ga naar http://www.evidon.com/evidon-insight-central.

Advertising Age heeft vorige week enkele conclusies van de 2e editie van Evidon Global Tracker Report besproken. Een belangrijke conclusie is dat het volgecosysteem in 2012 is gegroeid met 53 procent. Deze enorme groei toont aan hoe data-inzameling de handel verbetert middels kopers en verkopers online.

For Evidon
Victoria Usher