Visa sluit overeenkomst met ROAM voor verhoging acceptatie Mobile Acceptance diensten

Mobile World Congress 2013

FOSTER CITY, Calif.--()--Visa heeft een overeenkomst gesloten met ROAM die winkeliers in staat gaan stellen alle typen elektronische betaalmethoden te kunnen accepteren.

De twee bedrijven richten zich op het vervangen van contante betalingen met elektronische betalingen door het voor de winkeliers makkelijker te maken gebruik te maken van de veilige mobiele betaaldiensten.

ROAM is een leverancier van technologie voor mobiel betalen en randapparatuur. ROAM participeert in het Visa Ready Partner Program en is overeengekomen om de randapparatuur te integreren met Visa's betaaldiensten om winkeliers wereldwijd een kostenefficiƫnte manier aan te bieden om veilig mobiele betalingen te accepteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Press Only:
Visa Inc.