SkyCross: lancering nieuwe producten en technologieplatform op MWC 2013

Mobile World Congress 2013

FREMONT, Calif.--()--SkyCross heeft nieuwe producten gelanceerd voor fabrikanten van draadloze apparaten en dienstenleveranciers om de ontwikkeling van de volgende generatie draadloze breedbanddiensten te bevorderen. De lancering gebeurt op de Mobile World Congress (MWC) 2013 dat van 25 tot 28 februari in Barcelona plaatsvindt.

"De komst van LTE en 'carrier aggregation' betekent de kans op innovatie, samenwerking en groei. De verbeteringen aan de nieuwe NFC producten en geïntegreerde LTE/Wi-Fi-technologie zijn het resultaat van SkyCross' continue inspanning om mobiele apparatenfabrikanten te assisteren bij de adoptie van LTE-diensten", zei Ben Naskar, CEO en voorzitter van SkyCross.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Stearns Johnson Communications for SkyCross
Monica Smith, 415-397-7600