Pine River Capital Management kiest voor FlexTrade voor wereldwijde handelsoplossing

GREAT NECK, N.Y.--()--FlexTrade Systems meldt dat Pine River Capital Management de dienst FlexTRADER EMS wereldwijd heeft uitgerold voor de handel in aandelen, FX en derivaten.

"In onze handel moeten we continu blijven innoveren. Zo niet, dan verlies je de concurrentiestrijd", zei Scott Reinhart, hoofd van Pine River Capital Managements Hong Kong kantoor. "De handelsstrategie├źn die wellicht vijf jaar geleden succesvol waren, werken vandaag de dag niet meer. FlexTrade's oplossing helpt ons onze huidige strategie├źn uit te breiden en snel nieuwe te lanceren op verschillende geografische locaties."

Pine River is als onderdeel van de uitrol aan de slag gegaan met FlexTRADER voor aandelen, FX, optie- en futureshandel.

"Handelstechnologie├źn ontwikkelen zich constant. Het is normaal dat 'multi-asset trading' steeds crucialer wordt voor bedrijven als Pine River", zei Vijay Kedia, president en CEO van FlexTrade Systems. "Als je handelt in aandelen, opties, futures, FX, dan is het logisch dat je ze allemaal integreert in een platform."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

James Tolve
Tel: 516-304-3601