GameStop biedt exclusieve bestelbonus voor BioShock Infinite

GRAPEVINE, Texas--()--GameStop verstrekt een exclusieve bonus aan klanten die BioShock Infinite bestellen. Klanten die een voorbestelling doen bij GameStop, EB Games en Micromania in Europa, Australiƫ en Nieuw-Zeeland ontvangen het exclusieve Fink Manufacturing SteelBook kistje op het moment dat het spel wordt afgehaald.

"GameStop is voortdurend op zoek naar manieren zich te onderrscheiden van andere retailers", aldus Mike Mauler, uitvoerend vicepresident van GameStop international. "Door het aanbieden van unieke, exclusieve hebbedingetjes zoals het BioShock Infinite SteelBook kistje zorgen we ervoor dat we de beste waarde aan onze klanten bieden."

Dit exclusieve stalen kistje bevat het logo van Fink Manufacturing, een gamebedrijf gerund door een rijke industrieel, en is beschikbaar zolang de voorraad strekt.

GameStop Corporate Communications
Larine Nixon