Rapport Cegedim Relationship Management: 71% van ondervraagden ontwikkelt regionale standaarden in aanloop nieuwe wetgeving Europese nalevingswetgeving

PARIS--()--Cegedim Relationship Management heeft zijn derde jaarlijkse witboek gepubliceerd '2012 Europese Trends in Aggregate Spend, Transparancy and Disclosure'. Het heeft de inzichten van Europese beleidsmakers geanalyseerd met een holistische kijk op de nalevingstrends en -prognoses. Het rapport zet Europa's regulerende instroom uiteen en beoordeelt de huidige bedrijfsprocedures, -systemen en -strategieƫn.

Europa moet een formidabele regelgevingsstructuur in de gaten houden die gericht is op de Life Sciences-industrie. De Britse Bribery Act heeft onlangs de bepalingen daarvan versterkt.

Europese ambtenaren voelen zich gesterkt door in de media bekend geworden overtredingen en zetten nieuwe punten op de agenda die een effect hebben op de commerciƫle activiteiten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Cegedim Relationship Management
Global Communications