Hilton HHonors beloont ‘vroeg plannen’ met Minibreaks Promotion

Reizigers kunnen door vroeg te boeken wel 20 procent besparen op hun verblijf in hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

LONDEN--()--Door het weer in de winter en de herfst hebben mensen behoefte om er een weekendje op uit te gaan. Dit seizoen beloont HHonors, het loyaliteitsprogramma van de 10 opvallende hotelmerken van Hilton Worldwide, reizigers die hun uitstapjes vroeg boeken met zijn Minibreaks Promotion.

Vanaf nu tot en met 30 april 2013 kunnen gasten wel 20 procent besparen op hun hotels als ze 21 dagen van tevoren boeken bij een van de deelnemende Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Hilton Garden Inn en Hampton Hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

“Een uitstapje organiseren fleurt je dag op, en daarom is dit een geweldig moment om vroeg te boeken en geld te besparen met onze Hilton Minibreaks Promotion,” stelt Jeff Diskin, EVP van Hilton Worldwide. “Met deze aanbieding kan iedereen die deze winter en de komende lente samen met vrienden en familie Europa, Midden-Oosten en Afrika bezoekt een stuk goedkoper fantastische reiservaringen opdoen.”

Met deze aanbieding kunnen gasten vanaf € 95 van uitstapjes genieten bij participerende hotels in heel Europa, het Midden-Oosten en Afrika, waaronder:

• The Waldorf Hilton London – The Waldorf Hilton, een iconische hotel, ligt in het Londense West End in de wijk Theatreland. Prijzen vanaf € 130.
  • Conrad Istanbul – Conrad Istanbul ligt in een van de beroemdste wijken van Istanboel, vlakbij de luxe malls, fantastische bars en geweldige bezienswaardigheden van Istanboel. Prijzen vanaf € 113.
  • Hilton Helsinki Kalastajatorppa – Hilton Helsinki Kalastajatorppa biedt uitzicht op de Golf van Finland en ligt uiterst gunstig op slechts 10 minuten met de auto of 15 minuten met de tram van het centrum van Helsinki. Populaire attracties in de buurt: het stadscentrum van Helsinki en de historische kathedraal uit de 19e eeuw. Prijzen vanaf € 95.
  • Hilton Villa Igiea Palermo – het Hilton Villa Igiea Palermo is al meer dan een eeuw een bezienswaardigheid en biedt geurige terrasvormige tuinen en fraaie panorama's op de schitterende baai van Palermo en de berg de Pellegrino. Prijzen vanaf € 100.
  • DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station – het moderne DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam in het hart van het historische centrum, naast het Amsterdamse Centraal Station, biedt een prachtig uitzicht op de stad en attracties als het Anne Frank Huis en het Van Gogh Museum zijn gemakkelijk te bereiken. Prijzen vanaf € 134.

Als u gebruik wilt maken van de HHonors Minibreaks Promotion van Hilton en om de complete Algemene voorwaarden te lezen bezoekt u Hilton.co.uk/early. Hotelovernachtingen moeten uiterlijk op 30 april 2013 zijn geboekt. Voor meer informatie over HHonors of om lid te worden bezoekt u HHonors.com.

Over Hilton Worldwide

Hilton Worldwide is het toonaangevende bedrijf voor gastvrijheid in de hele wereld in de hele sector, van luxe full-service hotels en resorts tot suites met langer verblijf en middenklasse hotels. Hilton Worldwide biedt al 93 jaar de zakelijke en de vakantieganger het beste op het gebied van accommodatie, faciliteiten en service tegen concurrerende prijzen. Het bedrijf is erop gericht om de traditie van het bieden van uitzonderlijke ervaringen van gasten in al zijn wereldwijde merken te handhaven. Zijn merken omvattenmeer dan 3900 hotels en timesharegebouwen, met 640.000 kamers in 91 landen en Waldorf Astoria Hotels & Hotels, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree van Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites van Hilton en Hilton Grand Vacations. Het bedrijf beheert ook het rewardsprogramma van wereldklasse voor gasten, Hilton HHonors®. Ga naar www.hiltonworldwide.com voor meer informatie en bezoek Hilton op www.facebook.com/hiltonworldwide, www.twitter.com/hiltonworldwide, www.youtube.com/hiltonworldwide, www.flickr.com/hiltonworldwide en www.linkedin.com/company/hilton-worldwide.

Over Hilton HHonors

Hilton HHonors, het bekroonde programma voor loyale gasten van de 10 afzonderlijke hotelmerken van Hilton Worldwide, biedt zijn 30 miljoen leden meer manieren om punten te verdienen en te verzilveren dan enig ander soortgelijk programma zodat ze over hun ervaringen in meer dan 3900 hotels in 90 landen kunnen vertellen. HHonors leden kunnen nu punten verzilveren voor elke kamer, overal, op elk gewenst moment, met inbegrip van de meest luxueuze suites, met behulp van een van de vier punten: premium punten kamer, upgradepunten, punten & beloningen in contanten en standaard kamerpunten. Daarnaast kunnen leden van HHonors punten gebruiken om unieke ervaringspunten, merchandise en vakantiepakketten aan te schaffen, om charitatieve bijdragen te doen en meer. HHonors is ook het enige programma voor loyale gasten dat ‘No Blackout Dates’ en ‘Points & Miles’ biedt voor hetzelfde verblijf in zijn hotels in de hele wereld, waaronder deelnemende Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree van Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites van Hilton, Home2Suites van Hilton en Hilton Grand Vacations. Het lidmaatschap van HHonors is gratis, en reizigers kunnen zich online inschrijven door te gaan naar www.HiltonHHonors.com of door contact op te nemen met Hilton HHonors op news.hiltonhhonors.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Scott Carman
Hilton Worldwide