Richard Belluzzo, voormalige Microsoft COO, wordt bestuurslid Infoblox

SANTA CLARA, Calif.--()--Infoblox, een leverancier van geautomatiseerde netwerkcontroles, heeft Richard Belluzzo benoemd tot lid van zijn raad van bestuur.

"Rick brengt uitgebreide ervaring in het begeleiden van high-tech bedrijven in groeigebieden", zei Robert Thomas, president en chief executive officer, Infoblox. "We hebben het geluk hem als lid van onze raad van bestuur te hebben en we kijken ernaar uit om samen met hem te werken aan de uitbreiding van onze wereldwijde aanwezigheid als de eerste bedrijfskeuze voor geautomatiseerde netwerkcontroles."

Belluzzo heeft veel ervaring met het opzetten van teams, het ontwikkelen van bedrijven door perioden van verandering en groei. Hij begon zijn carrière bij Hewlett-Packard waar hij 23 jaar werkte en werd benoemd tot Executive Vice President voor alle HP's computer producten en diensten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Infoblox
Press and Analyst