Affirmed Networks is aanwezig op GSMA Mobile World Congress

Mobile World Congress 2013

ACTON, Mass.--()--Affirmed Networks, een technologiebedrijf dat mobiele netwerken moderniseert, meldt zijn deelname aan de 2013 GSMA Mobile World Congress. Dat wordt gehouden op de Fira Gran Via in Barcelona van 25 tot 28 februari, 2013.

"We zijn blij om dit belangrijke evenement bij te wonen en het gesprek over de toekomst van mobiliteit voort te zetten", zei Hassan Ahmed, voorzitter en CEO van Affirmed Networks. "Onze visie voor het nieuwe draadloze tijdperk is de manier waarop mobiele netwerken worden ontwikkeld te revolutioneren waardoor bedrijven beter geld verdienen met geavanceerde diensten. Daardoor wordt de gebruikerservaring verbeterd en tegelijkertijd de druk op mobiele exploitanten verminderd."

Affirmed Networks gaat tijdens het evenement in gesprek met professionals uit de industrie, pers en analisten in vergaderzaal 2MR228.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Release Summary

Affirmed Networks is attending Mobile World Congress and is available for meetings in meeting room 2MR228.

Sharing