TSYS viert 20 jaar samenwerking met Bank of Qatar

COLUMBUS, Ga. & DUBAI, United Arab Emirates--()--TSYS viert de 20-jarige samenwerking met Commercial Bank of Qatar tegelijkertijd dat ze een licentieovereenkomst tekenen voor de opwaardering naar PRIME 4, de nieuwste versie van TSYS's kaartbeheeroplossing.

Commercial Bank werd in 1992 een klant van TSYS toen het begon met het licentiëren van de oplossing voor de uitgifte van kaartprogramma's.

"We willen TSYS bedanken voor de samenwerkingssteun gedurende de laatste 20 jaar, en voor de betrouwbare PRIME technologie die ons in staat heeft gesteld ons productportfolio te laten groeien en ons te voorzien van een succesvol platform voor onze klantenservice", aldus Abdulla Al Raisi, Deputy Chief Executive Officer, Commercial Bank. "We zijn verheugd te hebben gekozen voor een bedrijf dat de consument in het centrum plaatst m.b.t. betalingen."

TSYS Media Relations
Cyle Mims
+1.706.644.3110
cylemims@tsys.com
TSYS Investor Relations
Shawn Roberts
+1.706.644.6081
shawnroberts@tsys.com
TSYS
Sara Ruffell
+357.22882600
sara.ruffell@ctl.com
Commercial Bank of Qatar
Cristal D’souza
+974 -44900170
cristal@cbq.com.qa

Release Summary

TSYS® (NYSE: TSS) announced today the celebration of its 20-year partnership with Commercial Bank of Qatar, along with the Bank’s signing of a licensing agreement to upgrade to PRIME 4.

Sharing

TSYS Media Relations