Bank of America publiceert 4e kwartaal 2012 resultaten

CHARLOTTE, Noord-Carolina--()--Bank of America heeft een netto winst van $ 0,7 miljard in het vierde kwartaal 2012 geboekt, vergeleken met $ 2,0 miljard in dezelfde periode vorig jaar. De omzet bedroeg $ 18,9 miljard.

De vierde kwartaal 2012 omzet op fte-basis was 19,6 miljard dollar, exclusief $ 3,0 miljard aan voorzieningen voor garanties en verplichtingen in verband met hypothecaire verzekeringsannuleringen gerelateerd aan de schikkingsovereenkomsten met de Federal National Mortgage Association (Fannie Mae) opbrengsten na aftrek van rentelasten was 22,6 miljard dollar.

In het volledige fiscale jaar rapporteerde het bedrijf een nettowinst van $ 4,2 miljard, of $ 0,25 per verwaterd aandeel, vergeleken met $ 1,4 miljard, of $ 0,01 per verwaterd aandeel in 2011.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

De investeerders mogen contacteren:
Kevin Stitt, Bank of America, 1.980.386.5667
Lee McEntire, Bank of America, 1.980.388.6780
De verslaggevers mogen contacteren:
Jerry Dubrowski, Bank of America, 1.980.388.2840
jerome.f.dubrowski@bankofamerica.com

Sharing

De investeerders mogen contacteren:
Kevin Stitt, Bank of America, 1.980.386.5667
Lee McEntire, Bank of America, 1.980.388.6780
De verslaggevers mogen contacteren:
Jerry Dubrowski, Bank of America, 1.980.388.2840