VoiceBox Voice Personal Assistant patentportfolio is uitgebreid

2013 International CES

LAS VEGAS--()--VoiceBox Technologies, een leverancier van Voice Personal Assistant-toepassingen gebouwd op zijn gepatenteerde Conversational Voice technologie├źn, meldt dat het extra Amerikaanse patenten heeft gekregen waaronder een voor China. De patenten hebben betrekking op het gebied van mobiele spraaktechnologie en reclame.

Deze toekenning versterkt verder het bedrijfsconcurrentievoordeel op de groeiende Personal Assistant-softwaremarkt. Tot op heden heeft VoiceBox heeft 26 patenten gekregen. Nog eens 11 patenten zijn aangevraagd.

Het bedrijf lanceert op de CES producten die gebruikmaken van deze patenten in mobiele telefoons, smart tv, auto-industrie en tabletmarkt. Terwijl het gebruik van de stem als onderdeel van een apparaatinterface nog maar net is begonnen timmert VoiceBox al als een pionier aan de weg met zijn technologie├źn.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

VoiceBox Technologies Corp.
Victor Melfi, 425-968-7970