GlobeCast verlengt capaciteitsdeal met SES in Amerika's

PARIS & LUXEMBOURG--()--SES and GlobeCast melden dat ze de overeenkomst voor het gebruik van transponders op SES's NSS-806 en AMC-1 satellieten hebben verlengd.

Om internationale uitzendorganisaties de kabelstations te bereiken in zowel Latijns-Amerika als Noord-Amerika blijft GlobeCast twee transponders gebruiken.

"Noord-Amerika blijft de grootste uitzendmarkt in de wereld. Latijns-Amerika is een zeer belangrijk onderdeel van onze internationale uitzending strategie", zegt Philippe Rouxel, Chief Marketing Officer van GlobeCast. "Vanwege deze reden is GlobeCast verheugd met de voortzetting van de samenwerking met SES en zo onze klanten te voorzien van een optimale dekking van de Amerika's."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

SES media:
Markus Payer, +352 710 725 500