IQMS start 2013 met meest recente softwarerelease

Zoals altijd worden bijna alle ontwikkelingen en verbeteringen gedreven door de waardevolle klanten van IQMS

PASO ROBLES, Californië (VS)--()--Vandaag kondigde IQMS, ontwikkelaar van ERP-productiesoftware en continu en proactief toegewijd aan hun product en hun relaties, de release aan van hun meest recente versie van EnterpriseIQ. Met meer dan 700 verbeteringen en uitbreidingen in bijna alle aspecten van de software (waaronder de uitgebreide modules als EDI, kwaliteitscontrole, voorraadbeheer, productiebewaking, etc.), kenmerkt de laatste release van IQMS zich door nuttige en technologisch geavanceerde ontwikkelingen die hun klanten oplossingen biedt voor diverse productieuitdagingen.

Feedback van klanten is bij IQMS van het grootste belang en 90 procent van de ontwikkelingen van de solftware release van IQMS komt uit twee hoofdrichtingen: De eerste loopt via klantgerichte evenementen zoals de recente User Group 2012 conferentie die in oktober werd gehouden, waar klanten specifieke sessies bijwoonden om software uitbreidingen te bespreken en feedback te geven. De tweede richting loopt via MyIQMS, een klantgecentreerde ondersteuningswebsite waar de gebruikersgemeenschap van IQMS ontwikkelverzoeken kan indienen - waar medegebruikers commentaar op kunnen geven en op kunnen stemmen - en vervolgens de wijzigingen volgen van ontwikkeling tot en met testen en release.

“Onze klanten voelen zich er prettig bij ons te benaderen met hun moeilijke kwesties,” aldus Randy Flamm, president bij IQMS. “Zij weten uit ervaring dat wij echt luisteren en erop gericht zijn hun zorgen zo goed als wij kunnen aan te pakken. Dit verdiende vertrouwen en de wederzijdse dialoog leidt tot een waardevolle band met onze klanten die ongebruikelijk is voor de ERP-markt. Het is een relatie waaraan we iedere dag hard werken om die te onderhouden en die wij zeer belangrijk achten.”

Tot de vele verbeteringen aan deze recente softwarerelease behoort een reeks ontwikkelingen op boekhoudkundig gebied (ontwikkeld door de recent opgerichte IQMS Accounting Focus Group), uitgebreide door de gebruiker gedefinieerde formuliercontroles om meer softwaremaatwerk te bieden, toegenomen vergaderingsplanningsflexibiliteit, nieuwe opties voor het volgen van tijd en kosten voor belangrijke opdrachten/taken, een nieuw uitgebreid, branchespecifiek type voor vervaardiging van samengestelde producten en het vermogen om de productconfigurator te gebruiken bij het automatisch parsen van op EDI gebaseerde verkooporders.

Bovendien realiseerde IQMS zich dat fabrikanten behoefte hadden aan meer flexibiliteit met betrekking tot de productierapportage. Daarom ontwikkelde het bedrijf nieuwe en innovatieve manieren om de productie op de werkvloer van de fabriek te rapporteren. Tenslotte heeft de prijswinnende automatiseringsafdeling van IQMS hard gewerkt aan de ontwikkeling van het WebDirect Vendor Labeling System, een nieuw geïntegreerd programma dat de klantenservice voor leveranciers verbetert en de voorraadcontrole vergroot en tegelijkertijd de klanten van IQMS tijd en geld bespaart.

Beschikbaarheid van de oplossing

De laatste versie van EnterpriseIQ is nu verkrijgbaar. Zoals altijd komen alle IQMS-klanten met een onderhoudscontract in aanmerking voor een gratis update.

Over IQMS

Sinds 1989 heeft IQMS ERP-productiesoftware voor de repetitieve-, proces- en discrete industrie ontworpen en ontwikkeld. Tegenwoordig biedt IQMS een uitgebreide realtime MES- en ERP-productiesoftware oplossing voor de automobiel-, medische-, verpakkings-, consumentengoederen- en andere productiemarkten. De innovatieve, single-database enterprise softwareoplossing, EnterpriseIQ, biedt een schaalbaar systeem dat ontworpen is om gemakkelijk met de klant mee te groeien met volledige bedrijfsfunctionaliteit, waaronder boekhouding, kwaliteitscontrole, toeleveringsketen, CRM en eBusiness. Met kantoren in Noord-Amerika, Europa en Azië, bedient IQMS producenten over de hele wereld.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

IQMS
Daniele Fresca, 805-227-1122