The Valence Group adviseurt Golden Gate Capital bij overname ArrMaz

NEW YORK--()--The Valence Group heeft als fusie & overname (M&A) adviseur Golden Gate Capital bijgestaan bij de overname van ArrMaz Custom Chemicals (ArrMaz) die is overgenomen van het bedrijf Sneeuw Phipps. De transactievoorwaarden zijn niet bekendgemaakt. The Valence Group heeft als fusie & overname (M&A) adviseur Golden Gate Capital bijgestaan bij de overname van ArrMaz Custom Chemicals (ArrMaz) die is overgenomen van het bedrijf Sneeuw Phipps. De transactievoorwaarden zijn niet bekendgemaakt. Dit vertegenwoordigt de 11e M & A transactie in 2012 waarbij The Valence Group heeft geadviseerd. Dit komt neer op een totale waarde van $7,4 miljard. Over ArrMaz Custom Chemicals ArrMaz is de toonaangevende producent van functionele additieven en leverancier van processteun aan de kunstmest- en asfaltindustrie. Ook is het een belangrijke leverancier van chemische producten aan de mineralen mijnbouw. ArrMaz heeft zijn hoofdkantoor in Mulberry (Florida), exporteert haar producten naar meer dan 70 landen en heeft productiefaciliteiten op de belangrijkste locaties wereldwijd.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

The Valence Group
Paul Lakind, 212-847-7339