CSO Energy: omzet bereikt advisering bij 650 megawatt

LEISNIG, Germany & FRUGES, France--()--CSO Energy levert nu operationele beheersdiensten aan in totaal 650 megawatt geïnstalleerd vermogen in Duitsland, Frankrijk en Polen. In Frankrijk toonde het bedrijf in 2012 een sterke groei waar het ongeveer een extra 100 megawatt aan windenergie in het oosten, noorden en westen in beheer heeft op basis van langetermijncontracten voor technische, commerciële, financiële en administratieve dienstverlening. CSO Energy levert nu operationele beheersdiensten aan in totaal 650 megawatt geïnstalleerd vermogen in Duitsland, Frankrijk en Polen. In Frankrijk toonde het bedrijf in 2012 een sterke groei waar het ongeveer een extra 100 megawatt aan windenergie in het oosten, noorden en westen in beheer heeft op basis van langetermijncontracten voor technische, commerciële, financiële en administratieve dienstverlening. Duitsland blijft de grootste groeier waarbij de groei vooral uit Beieren kwam; 36 megawatt aan nieuwe technische beheercontracten en een nieuw kantoor in de buurt van Neurenberg. In Polen werd het eerste 6 megawatt windpark uitgerold en een tweede 20 megawatt windpark is op komst.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CSO Energy
Germany: