InnerWorkings tekent overeenkomst met William Grant & Sons

CHICAGO--()--InnerWorkings heeft een wereldwijd uitbestedingsovereenkomst getekend met William Grant & Sons Distillers, een bedrijf dat een aantal van 's werelds toonaangevende merken distilleert zoals Glenfiddich, The Balvenie, Hendrick's Gin, Sailor Jerry Rum en Milagro Tequila. De overeenkomst bouwt voort op InnerWorkings' bestaande samenwerking met William Grant & Sons, die in 2010 begon.

"We kijken er naar het leveren van onze uitstekende point-of-sale oplossingen voor William Grant & Sons", zegt Seth Kessler, senior vice president, global strategie bij InnerWorkings. "William Grant & Sons profiteren van onze superieure uitvoering, hoge kwaliteit en de focus op efficiƫntie. We zijn verheugd om onze bestaande samenwerking uit te breiden naar een relatie die de wereld omspant."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

InnerWorkings, Inc.
Patti Doyle, (312) 642-3700