Toshiba's halfgeleiders- en opslagafdelingen adopteren ISO 14001 certificering

TOKYO--()--Toshiba meldt dat zijn Semiconductor & Storage Products Company (S&S) de ISO 140011 certificering heeft verworven eind oktober. Toshiba's halfgeleidershandel de geïntegreerd ISO 14001-certificering aanbevolen sinds het fiscale jaar 2007. Sinds de integratie van de halfgeleiders- en opslagafdelingen in juli 2011 heeft S&S de certificering voor al zijn afdelingen aanbevolen.

ISO 14001 werd eerder al door individuele afdelingen behaald. Echter, dit resulteerde in alleen een gedeeltelijke optimalisatie van zijn milieu-activiteiten. Daarna werd besloten tot op een geïntegreerde adoptie van gedeelde normen en doelstellingen. S&S gaat aan de slag met een Environmental Management System dat milieuaspecten bij al zijn bedrijfsactiviteiten monitort.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Toshiba Semiconductor & Storage Products Company
Megumi Genchi / Kunio Noguchi, +81-3-3457-3367