Stallion Oilfield Holdings, Inc., kondigt de beëindiging aan van langlopende lening, vaststelling van dividend en evaluatie van strategische alternatieven

HOUSTON (VS)--()--Stallion Oilfield Holdings, Inc. (de "Onderneming"), kondigde vandaag aan dat haar Raad van Bestuur heeft bepaald dat de eerder aangekondigde seniore gewaarborgde langlopende leningstransactie (de "langlopende lening") beëindigd wordt en dat een bijzonder dividend in contanten is aangekondigd van $ 4,00 per aandeel dat in 2012 aan aandeelhouders van de Onderneming zal worden uitbetaald. De registratiedatum voor het dividend is 20 december 2012 en het zal op 24 december 2012 worden uitbetaald.

De Raad van Bestuur van de Onderneming heeft besloten om van de langdurige lening af te zien teneinde mogelijke strategische alternatieven waarover de Onderneming beschikt te verkennen en te evalueren. Deze alternatieven zouden voor de aandeelhouders voordeliger kunnen zijn dan de langlopende lening. Er kan geen garantie gegeven worden dat een strategisch alternatief zal worden nagestreefd or voltooid. De Onderneming is niet voornemens om de ontwikkelingen met betrekking tot haar strategische evaluatie openbaar te maken, tenzij en totdat de Raad van Bestuur een specifieke transactie heeft goedgekeurd.

Over Stallion

Stallion Oilfield Holdings, Inc. en haar dochterondernemingen leveren een breed aanbod aan olieveldondersteuning, voltooiing, productie en logistieke diensten voor olie- en gaswinning- en productiebedrijven, aannemers voor boringen, en andere dienstverlenende bedrijven overal in de Verenigde Staten. De diensten van de Onderneming omvatten accommodatie van medewerkers, logistieke diensten voor productie en vloeistoffen, verhuur van oppervlakteapparatuur, controlediensten van vaste goederen, constructie van gas- en olievelden en communicatie op afstand. Stallion is actief op de meest actieve en productieve olie- en aardgasvelden in de VS, waaronder Zuid-Texas (Eagle Ford Shale), ArkLaTex (Haynesville Shale), Marcellus/Utica Shales, North Texas (Barnett Shale), Mid-Continent (Woodford Cana/Granite Wash), Permian Basin (Wolfcamp/Avalon/Bone Spring Shales), de Rocky Mountains-regio's (Niobrara/Bakken Shale), de Golfkust (Tuscaloosa Marine Shale), offshore Texas inclusief de binnenlandse wateren van Louisiana, offshore Texas en de Louisiana Golfkust, Prudhoe Bay (Alaska) en, in mindere mate, bepaalde internationale wateren. Aanvullende informatie kan worden gevonden op www.stallionoilfield.com.

Waarschuwingsverklaring voor doeleinden van "safe harbor" binnen de betekenis van de Provisions of the Private Securities Litigation Act van 1995

Dit persbericht kan uitspraken bevatten met op de toekomst gerichte verklaringen in de zin van de Amerikaanse Private Securities Litigation Reform Act van 1995, met inbegrip van verklaringen met betrekking tot plannen, intenties, overtuigingen en huidige verwachtingen van Stallion Oilfield Holdings, Inc., haar directeuren of functionarissen met betrekking tot onze onderneming en de oliedienstensector in het algemeen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Stallion Oilfield Holdings, Inc.
David Schorlemer, 713-528-5544

Sharing

Stallion Oilfield Holdings, Inc.
David Schorlemer, 713-528-5544