St. Jude Medical includeert de eerste patiënten in de ILUMIEN I Studie voor hulp bij stentoptimalisatie

ST. PAUL, Minn.--()--St. Jude Medical, internationaal producent van medische apparatuur, meldt de inclusie van de eerste patiënt in de ILUMIEN I klinische studie. Deze observatiestudie is ontwikkeld om de optimale manier aan te tonen, waarop de Optical Coherence Tomography (OCT, een intravasculaire beeldtechnologie) gecombineerd met de St. Jude Medical Pressure Wire Aeris (een draadloos interventioneel instrument die Fractional Flow Reserve (FFR) meet) een stentimplantatie kan begeleiden bij patiënten met coronaire hartziekte.

De studie observeert en registreert hoe artsen patiënten behandelen terwijl ze een percutane coronaire interventie (PCI) ondergaan. Het meet ook de resultaten op basis van diverse procedurele parameters.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

St. Jude Medical, Inc.
J.C. Weigelt, 651-756-4347