LINKBYNET gaat met CDNetworks samenwerken om lokale en internationale bedrijven te helpen met het versnellen van website inhouden

SAN JOSE, Californië (VS) & PARIJS--()--CDNetworks, het enige multinationale content delivery netwerk met lokale expertise en infrastructuur op het vasteland van China en op zes continenten, en LINKBYNET, een in Canada en Frankrijk gebaseerd IT service management en hostingbedrijf dat dienstverlening met toegevoegde waarde aanbiedt, kondigden vandaag hun partnerschap aan. Het is het doel van de alliantie om de voordelen van de technologie van CDNetworks voor het versnellen van het web beschikbaar te maken aan de lokale en internationale klanten van LINKBYNET die de performance van hun websites op een nationaal en internationaal niveau willen optimaliseren.

LINKBYNET heeft zijn eerste CDNetworks klant al ingeschreven. Het heeft de CDNetworks-oplossing geïmplementeerd voor de Chinese website van een grote Franse industriële groep.

Voor deze en andere klanten is het doel om uitdagingen bij het leveren van inhoud aan China te overkomen en klanten te helpen om technische beperkingen die het gevolg zijn van gebrek aan samenwerking tussen de telecommunicatiediensten daar te omzeilen. Dit maakt het voor klanten mogelijk om de ervaring van de lokale webgebruikers te verbeteren.

"Onze klanten moeten hun toepassingen en internetinhouden snel en betrouwbaar hebben, ongeacht het aansluitpunt van de eindgebruikers. Steeds meer breiden zich internationaal uit en hebben behoefte aan high-performance levering van inhouden over de hele wereld," aldus Matthieu Demoor, Marketing Manager Noord Amerika bij LINKBYNET. "Deze oplossingen versterken de diensten met toegevoegde waarde voor onze klanten en verbeteren hun kwaliteit van dienstverlening. Wij hebben CDNetworks gekozen zowel voor de betrouwbare oplossingen en voor onze gedeelde visie van de klant als het hart van ons bedrijf. "

"Wij zijn blij om met LINKBYNET in Frankrijk samen te werken," voegde Chris Wallace, vicepresident, Channels, CDNetworks, hier aan toe. "Het bedrijf wordt in Frankrijk erkend voor zijn succesvol bedrijfsmodel en groei in een overvolle markt. Dit is vooral een gevolg van zijn sterke betrokkenheid bij de hoge kwaliteit van de diensten die het aan klanten levert, alsmede zijn diensten met toegevoegde waarde. Dit maakt het een ideale partner om CDNetworks te helpen bij verder succes in Frankrijk."

De partnerschap tussen de twee bedrijven is er op gericht om Noord Amerikaanse en Franse bedrijven te stimuleren om meer betrouwbare en schaalbare internet acceleratiediensten aan te nemen.

Over Linkbynet

LINKBYNET opereert en garandeert performance, beschikbaarheid en beveiliging van IT-architecturen en kritische internettoepassingen 24/24 en 7/7.

De expertise in IT-infrastructuurbeheer en elektronische platforms van het bedrijf is achteruitgegaan door fysieke hostingdiensten of cloud computing op institutionele en transactionele websites, alsmede informatiesystemen.

LINKBYNET is in 2000 opgericht en realiseert een jaarlijkse omzet van ongeveer $ 37 miljoen en heeft meer dan 140 werknemers in 5 locaties: Canada, Frankrijk, Mauritius, Brazilië en Azië.

De meer dan 800 klanten, internationale bedrijven en middelgrote communicatiebureaus of bedrijven, tonen een sterke waardering van de kwaliteit van dienstverlening die tot uiting komt in tevredenheid en het feit dat meer dan 97% van de contracten wordt hernieuwd. Voor meer details kunt u terecht op www.linkbynet.com.

Over CDNetworks

CDNetworks maakt Global Cloud Acceleration mogelijk. Het is onze missie om het internet te transformeren tot een veilig, betrouwbaar, schaalbaar en goed presterend application delivery netwerk. De unieke positie van CDNetworks als de enige multinationale CDN met expertise en infrastructuur in China, Rusland en andere opkomende markten, stelt ons in staat om betrouwbare partners in de lokale markten te zijn, terwijl wij dienen als belangrijkste experts op het gebied van uitbreiding naar de wereldwijde markten. Met het versnellen van meer dan 17.500 wereldwijde netwerken en clouddiensten via onze 140 PoP's, verleent CDNetworks diensten aan onze e-business-klanten in sectoren zoals financiën, reizen, e-commerce, leermanagement, high-tech, productie en media. CDNetworks verleent onze enterpriseklanten al meer dan 13 jaar diensten en heeft kantoren in de VS, Korea, China, Japan en het Verenigd Koninkrijk. Ga voor meer informatie naar http://www.cdnetworks.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

LINKBYNET
Frankrijk: