Avvasi lanceert Video Service Gateway die exploitanten helpt de video-ervaring te beheren en verbeteren

Mobile World Congress 2013

WATERLOO, Ontario--()--Avvasi, 's werelds enige leverancier van QoE gedreven videobeheer diensten, heeft de Avvasi Q-SRVTM Video Service Gateway gelanceerd. Deze aankondiging betekent de creatie van een nieuwe categorie op de markt, waarbij exploitanten van mobiele netwerken de kwaliteitservaring van video's van abonnees in het middelpunt van het verkeersbeheerproces plaatsen.

Sinds video nu meer dan de helft van al het mobiele netwerkverkeer voor zijn rekening neemt, moeten exploitanten dat verkeer als een afzonderlijke dienst behandelen. Avvasi's Q-SRV bouwt voort op het succes van zijn Q-VUE product dat momenteel wordt gebruikt door Tier 1-exploitanten om de video-ervaring te meten, waarbij ze voor de eerste keer actief de video-ervaring kunnen beheren en verbeteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Racepoint Group for Avvasi
Liz Iannotti, 617-624-3213