Een voor alles - SecurStar maakt met nieuwe PhoneCrypt Universal veilig telefoneren mogelijk

MÜNCHEN--()--SecurStar (www.securstar.com) is een pionier in de versleuteling van spraakcommunicatie. Het grote voordeel van haar gloednieuwe PhoneCrypt Universal is dat het een veilige spraakcommunicatie mogelijk maakt, zelfs met partijen die geen gebruik maken van een versleutelapparaat.

Dit was eerder niet mogelijk gezien het feit dat beide partijen een speciale telefoon nodig moesten hebben om een gecodeerde verbinding op te zetten. De SecurStar kantoortelefoon voor veilige communicatie codeert de gegevens met een versleuteling van hoge kwaliteit en is gemakkelijk in gebruik. Conventionele mobiele en vaste telefoonnetwerken zijn niet veilig. De bescherming van gegevens en de privésfeer moet de basis zijn voor een veilige zakelijke en privécommunicatie.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

SecurStar GmbH
Wilfried Hafner