2013 International CES richt zich speciaal op de start-ups

2013 International CES

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Electronics Association (CEA) heeft een nieuw programma aangekondigd in samenwerking met de Startup America Partnership, een nationaal netwerk van gemeenschappen gewijd aan het bevorderen van het succes van de Amerikaanse start-ups, voor de 2013 International CES.

De samenwerking organiseert een specifieke programmering voor ondernemers en start-ups op de 2013 International CES, het grootste innovatie-evenement ter wereld dat staat gepland voor 8 tot 11 januari 2013 in Las Vegas, Nevada.

"Op de International CES staat innovatie altijd centraal en we zijn blij om met Startup-Amerika samen te werken aan een programmering speciaal gericht op jonge starters en ondernemers die in de toekomst de technologiesector vorm gaan geven", aldus Gary Shapiro, president en CEO, CEA. "We kijken uit naar de spannende sessies op de Startup-Amerika Stage op de 2013 CES, waarop de bedrijven en innovaties van morgen het middelpunt zijn."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CEA
Tara Dunion, 703-907-7419