Generali PPF kiest voor Earnix Optimizer als zijn wereldwijde prijsplatform

LONDON--()--Earnix, een toonaangevende leverancier van prijs- en klantanalysediensten voor banken en verzekeraars, heeft vandaag aangekondigd dat Generali PPF Holding (GPH), een toonaangevende verzekeringsgroep in de CEE, Rusland en het GOS, voor Earnix Optimizer heeft gekozen als het standaard wereldwijde prijsstellingsplatform.

GPH heeft de volledige suite van Earnix Optimizer-modules gekocht die gefaseerde worden uitgerold.

De implementatie is al in gang gezet met een plan om het Earnix Optimizer platform uit te breiden naar gelieerde bedrijven van GPH.

Eenmaal volledig ge├»mplementeerd levert het Earnix Optimizer platform alle GPH bedrijven een effici├źnte prijsconsistentie door het gebruik van een gemeenschappelijke praktijk en door gebruik te maken van de ontwikkeling binnen de GPH verwante bedrijven.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Earnix Ltd.
Aviv Cohen, VP Marketing