De Gores Group Koopt DMN Ltd, VK.

LOS ANGELES V.S.--()--De Gores Group, een wereldwijde beleggingsmaatschappij, heeft vandaag aangekondigd dat haar Small Capitalization Partners fonds in samenwerking met David Matton de aankoop van DMN Ltd heeft voltooid. De voorwaarden van de transactie werden niet openbaar gemaakt.

DMN, met het hoofdkwartier in Swindon, VK, is een leverancier van technische ondersteuning en personeel voor mobiele communicatienetwerken en leveren een groot aantal hoogwaardige diensten voor draadloze infrastructuur.

“DMN heeft een sterke reputatie opgebouwd als een belangrijke verlener van diensten voor engineering- en projectmanagement voor de mobiele communicatie industrie in het VK. De Gores Group is verheugd om samen te werken met Dave Matton, de oprichter van het bedrijf, ter ondersteuning van onze strategie voor verdere uitbreiding in mobiele communicatiediensten,” aldus Victor C. Otley III, Managing Director voor The Gores Group. “De markt voor mobiele infrastructuur geniet een groei die gedreven wordt door de groeiende vraag naar mobiele bandbreedte en de technologieën die dit ondersteunen. DMN is goed gepositioneerd om die groei mogelijk te maken alsmede ervan te profiteren.”

Dave Matton voegde er aan toe, “We zijn verheugd om ​​deel van The Gores Group te worden. Dit is geweldig nieuws voor ons bedrijf, onze werknemers en klanten. The Gores Group heeft een indrukwekkende staat van dienst voor het opbouwen van toonaangevende bedrijven. De operationele en financiële steun van het The Gores team zal verbeterde ondersteuning bieden aan DMN, terwijl wij verder bouwen op ons huidige succes, in het Verenigd Koninkrijk en internationaal.”

Over The Gores Group LLC

The Gores Group, LLC is een wereldwijde beleggingsmaatschappij, gericht op het verkrijgen van meerderheidsbelangen in volwassen en groeiende bedrijven die kunnen profiteren van de operationele expertise en de flexibele kapitaalbasis van de maatschappij. De maatschappij combineert de operationele expertise en gedetailleerde onderzoeksmogelijkheden van een strategische koper met het geroutineerde M&A-team van een traditionele, financiële koper. The Gores Group, dat in 1987 door Alec E. Gores is opgericht, is uitgegroeid tot een toonaangevende belegger met een langdurige en betrouwbare staat van dienst binnen het creëren van waarde in zijn portfoliobedrijven, naast management. Met het hoofdkantoor in Los Angeles heeft the Gores Group kantoren in Boulder, CO (VS), en Londen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.gores.com.

Over DMN Ltd.

DMN, dat in 1989 is opgericht, biedt infrastructuur voor communicatienetwerken, technische dienstverlening en ondersteuning aan communicatie leveranciers en aannemers, binnen het Verenigd Koninkrijk en internationaal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.dmn.co.uk.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Frank Stefanik
+1 310-209-3010